Verzenden & retouren

We maken gebruik van International Express Service voor alle internationale leveringen. Meestal zal goederen binnen 2-3 dagen na ontvangst van de bestelling. Houdt u rekening met 5-10 werkdagen na verzending. Extra vertraging kan optreden tot maart als gevolg van de hoge vraag en zware belasting over de postdiensten en de douane in de maanden september.

Totaal levertijd
Het is gelijk aan de verwerkingstijd plus verpakking en levertijd.

Verwerking tijd (6 uur)
Vanaf het moment dat uw bestelling kregen we de tijd beginnen we om uw bestelling, twee werkdagen (met uitzondering van het weekend twee feestdagen) om uw bestelling zag verpakken, bevestigde betaling, om ervoor te zorgen dat het afleveradres correct is en de voorwerpen te verzamelen die je kocht .

Verpakking tijd (12 uur)
Uw bestelling wordt de dag van de verpakking of uiterlijk de volgende dag naar onze scheepvaart partner worden gestuurd.

Levertijd (3-5 verschepen dagen)
De tijd die nodig is om te rijden voor de rederij of uw pakket aan u te vliegen.

Notitie:
Bij het ontvangen en het ondertekenen van de lading, moet u de lading zorgvuldig te inspecteren om er zeker van of het perfect is of niet; Je moet brief te sturen voor ons in plaats van ondertekening voor als het een fractie; wij zullen u helpen om te verwerken! Maar als na het ontvangen en ondertekend voor weer het product heeft een vraag, we zijn over het algemeen onverantwoord!
1. Als u het pakket verbroken wanneer de levering open is, kijk dan op de verpakking om te controleren of items niet well.If vinden voldaan, dan kunt u weigeren om de levering te aanvaarden. Als het pakket automatisch naar ons wordt teruggestuurd, zullen we bevestigen of de schade wordt gedaan tijdens het transport. Als dat zo is, zijn we een nieuw model van dezelfde post voor uitwisseling of volledige terugbetaling van uw geld op basis van uw wensen.
2. Als u het pakket wilt reeds door u ondertekend terug te keren, mail ons dan het afleveradres waar uw pakket kan worden geretourneerd worden verkregen. We zouden geen aansprakelijkheid voor eventuele ontbrekende perceel door terug te keren naar verkeerde afleveradres ontstaan ​​zonder te vragen om advies van onze customer support zonder.

Tracking methoden
Na uw bestelling wordt verzonden, dan bieden wij u een link die u bijhouden van uw bestelling kon houden wanneer dat nodig is. Controleer uw e-mail voor de link en tracking nummer.
Opmerking: Als je het niet meteen kan controleren met de tracking nummer, gelieve te wachten met geduld. Enige tijd wordt vereist door Express Company voor het uploaden.

Mislukte of verkeerde levering
Voor klanten die niet uw pakket binnen de hierboven totale levertijd ontvangen, neem dan contact op met het plaatselijke postkantoor met je ID-kaart of een ander geldig certificaat en de ordergegevens exemplaar dat u kunt afdrukken wanneer inloggen naar uw geregistreerde account op onze website .

Retourneren en ruilen

TERUGSTUURBELEID:
We zijn toegewijd aan uw volledige tevredenheid. U kunt uw goederen zijn ontvangen terug binnen veertien dagen na de datum merchandise. U moet contact opnemen met ons voordat u de items terug. Alle items terug naar ons worden gestuurd moeten in hun oorspronkelijke staat niet versleten, bijvoorbeeld, gewijzigd of gewassen, met alle tags toegekend.

Delen:
Uitwisselingen zijn alleen toegestaan ​​indien goederen defect of beschadigd bij ontvangst, en we zullen uitwisselingen binnen 14 dagen na de oorspronkelijke bestelling verzenddatum accepteren. Om e-mail ons eerst voor een terugkeer en het adres terug van ons of uw rendement zullen niet worden geaccepteerd. Alle items kunnen alleen worden ingewisseld voor de vervanging tegen dezelfde prijs. 1>. Een adres moet worden verkregen van de klantenservice om een ​​restitutie. Bestelnummer worden op de buitenkant van de verpakking. Als Orde niet zichtbaar is of wordt verstrekt pakket kan verloren gaan of terug te keren naar u terug
2>. Op de levering, cirkel het item (s) zal worden teruggegeven. Vermeld reden voor de terugkeer. 3>. Verpak de goederen veilig. Als u niet over de originele pakbon, neem dan de volgende informatie met uw terugkeer in te voeren: bill-naam, adres en telefoonnummer; Naam van het schip, adres en telefoonnummer; Bestellingsnummer; Reden voor de terugkeer.
4>. Voor uw eigen veiligheid, raden we alle rendementen worden teruggenomen door een traceerbare post naar ons gestuurd. Wij zijn niet verantwoordelijk voor enig verlies of beschadiging van retourzendingen.
5>. Let op, koper is verantwoordelijk voor de verzendkosten van de gehele uitwisseling.

annulering:
Wilt u uw bestelling te annuleren, moet u ons direct een e-mail. 20% annuleringskosten. Meerderheid van de bestellingen worden binnen 1-2 dagen na de besteldatum. Verzonden bestellingen kunnen niet worden geannuleerd.

Terug
secure payment